• Suport telefonic L-V: 09:00 - 18:00 - 0749 590 804 | E-mail: office[at]dynamicprint.ro

Intrebari Generale

Trebuie sa introduc date de facturare?

Pentru procesarea unei comenzi sunt necesare datele dvs. personale de contact, de facturare și de livrare. Acestea vor fi stocate în baza noastră de date doar dacă doriți să deveniți membru înregistrat al site-ului nostru. Setarea de bază pentru livrarea unei comenzi este configurată încât adresa de facturare este aceeași cu adresa de livrare.

Dacă adresa de livrare este diferită de adresa de facturare aceasta poate fi indrodusă separat în timpul procesului de finalizare a comenzii. Dacă se dorește emiterea facturii pe persoană juridică, este necesară furnizarea datelor complete de facturare și livrare așa cum se precizează în căsuța destinată facturării pe persoane juridice din subsolul paginii conținând datele de facturare vizibilă în timpul procesului de finalizare a comenzii.

Pentru detalii sau comenzi speciale ne puteți contacta direct utilizând datele sau formularul de contact de pe pagina noastră de contact.

Cum se urmareste o comanda?

În cazul în care o comandă este livrată utilizându-se serviciile de livrare specificate de dvs., care diferă de serviciile oferite de noi prin curierul contractant, și aceste servicii oferă posibilitatea urmăririi traseului comenzii dvs. aceasta poate fi realizată prin accesarea butonului ‘Urmărește Comandă’ din colțul din dreapta sus al panoului dvs. de control.

Această funcționalitate este disponibilă în cazul specificat mai sus doar membrilor înregistrați ai site-ului nostru.

Cum pot anula o comanda?

Pentru a anula o comandă, simplu trimiteți o cerere de anulare a comenzii via email la adresa office[at]dynamicprint.ro, utilizând datele sau formularul de pe pagina noastră de contact.

De asemenea o comandă se poate anula prin telefon, la numarul 0749 590 804.